18 martie, 2010

Wr

Absent. Nimic din ce conta odata nu mai conteaza
Si incercand din rasputeri sa rescriu aceeasi fraza
Ma pierd printre ganduri, printre cuvinte incrucisate
Carora altodata le dadeam atat de multa dreptate.
Iti amintesti de ceea ce obisnuiai sa fii candva
Cand aveai si tu o lume, si stiai ca e a ta
Stiai ca nu o sa ajungi vreodata sa suferi atat
Dar iata, ca absenta ta te face un necunoscut
Si treci de fete izbitoare, fecioare si curve bete
Si simti ca din tot ce a fost a ramas o urma pe perete
Simti, ca poate daca nu venea ziua de maine era mai bine,
Ca uitai de tot ce ai luat mereu cu tine
Acum privesc cum pasii mei se indreapta`n noapte spre nicaieri
Si astept sa retraiesc vreodata si ziua de ieri.
Astept sa pot sterge tot ce am gresit, sa fac din nou
Ceea ce am facut odata, ce`am lasat in sufletul tau
Si scriu cuvinte dure, fara de sens pentru tine
Pentru ca stiu ca te simti mai bine decat mine
Si ca nu mi`ai intelege niciodata regretul
Cu lacrimi imi patez carnetul
Si tip, urlu si plang in noapte
Departe de oricine.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Aaadadada